31.12.11

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

18 σχόλια:

  1. E! καλά μη περιμένετε πολλά από μένα...
    μονο 2:30 ώρες βρε μου πήρε να το ανεβάσω...να κάτσω να το διορθώσω κι όλας...θα με βρει ο καινούργιος χρόνος...άσε που ούτε ξέρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΦΙΛΕΝΑΔΑ,ΝΑ ΤΗΡΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ "ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΜΙΣΑ"
    ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΤΡΑΓΟΥΔΑΩ ΔΥΝΑΤΑ,ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΚΑΛΗ ΦΩΝΗ (!) ΚΑΙ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΑΣΠΡΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ!!!
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ!!!ΚΑΙ ΜΗ ΧΟΛΟΣΚΑΣ.ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΛΕΩ ΜΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΡΚΕΤΗ ΩΡΑ Η ΚΑΘΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΟΜΩΣ ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΥΧΕΣ ΓΛΥΚΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΓΟΝΑΚΙ ΜΑΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!

    Χρόνια πολλά! Καλή χρονιά! Εύχομαι ότι καλύτερο για το 2012 για σένα και αυτούς που αγαπάς! Υγεία, αγάπη, ηρεμία! Πολλά πολλά φιλιά και να περνάς υπέροχα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άξιζε όμως τον κόπο η προσπάθεια! Είναι τέλειο!
    Καλή χρονιά με τις καλύτερες ευχές μας από εμένα τον Μήτσο αλλά και τους συνεργάτες του βλογ mitsopd καιΜαρίνα Ζέας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να μη διορθώσεις τίποτε στο υπέροχο δέντρο.
    Εσύ να διορθωθείς. Ε, μα πιά, 2 1/2 ώρες γι' αυτό. Τσ Τσ Τσ!!!! Εδώ εμείς κάνουμε τόσο για να γράψουμε ένα σχόλιο!!!!!!!!!!!!!
    Καλή Χρονιά και σε σένα και στην οικογένειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kαλορίζικο!Πολύ όμορφο που θα συναντιόμαστε και εδώ Ελενάκι μου!Καλή μας χρονιά!Η ανάρτησή σου καταπληκτική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συνφωνώ και επ αυξάνω με το δέντρο σου ΕΛΕΝΑ μου...σοφά τα λέει!!!! αλλα τα ακούμε;;; ΚΑΛΗ σου ΧΡΟΝΙΑ...και να σου φέρει ....ότι θες!!!! εγώ σου ευχωμαι υγεία και τα άλλα έρχονται!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΕΕΕlena G αύριο ξεστολίζουμε τα δέντρα. Τι θα κάνεις; Βλέπεις το κοινό είναι απαιτητικό!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ααααααα τέλεια σου κολλησαμε τελικά το χουι. Μπραβο χαρά μου. Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραίο το δέντρο σου, κι έχει βαθειές τις ρίζες!

    Καλή Δημιουργική Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Tώρα πως γίνεται...'οχι θέλω να μου πείς...ούτε την ανάρτήσεις να παίρνω είδηση...ούτε τα σχόλια που μου κάνεις να εμφανίζονται ...η μάλλον ξεπετάγονται εκεί που δεν υπήρχαν ...λύσε μου την απορία αγαπημένη μου...

    Δεν είδα τέτοιο δένδρο φέτος ....με τα ωραιότερα και τα ακριβότερα στολίδια ...πάρε τις ευχές μου με το παλαιό ημερολόγιο ...για υγεία πρώτα.. και πάνω από όλα..... και ευλογία...και μια αγκαλίτσα...(συμπαθέστατο πλάσμα)

    ΥΓ...Το παιδάκι μου έφυγε....νωρίτερα λόγω καιρού....ωραία ήταν αλλά λίγο....τώρα το Πάσχα πάλι και αν....γειά σου λένια μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ElenaG καλημερα, κρατα το δενδρο σου οσο πιο πολυ μπορεις και θελεις, ειναι παντος καιρου και παντα επικαιρο, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ ωραια η ανάρτηση σου Έλενα, και του χρόνου!

    Σε ευχαριστώ πολύ για το ευγενικό σχόλιο!
    ΚΑΛΗ ΓΛΥΚΙΑ ΧΡΟΝΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ελπίζω να σας αρέσει η αλλαγη!
    Απλο λιτο κι απεριττο!

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή