7.7.12

Ιούλιος και Αύγουστος


Τούτοι οι μήνες για μας τους Κύπριους εδώ και 38 χρόνια είναι γεμάτοι από πόνο και θύμισες κακές...
Τι να πρωτοθυμηθείς και πως να ξεχάσεις...τι να ξεχάσεις...πως να ξεχάσεις...
πόσοι νεκροί
πόσοι αγνοούμενοι
πόσες οικογένειες ορφανεμένες
Πραξικόπημα
Εισβολή
Σολωμού- Ισαάκ
Ήλιος
Μαρί
άμα γίνει η σούμα...απελπίζεσαι...
Πόσοι δοσίλογοι...προδότες...ανεύθυνοι...
γιατί πάντα μικροί κρατάνε τα μεγάλα...
Ένα Άνθρωπος...Ένας δε βρέθηκε υπεύθυνος
Κανένας δεν έφταιξε σε τίποτα...ποτέ...πουθενά...
Κανένας δεν πλήρωσε τα τόσα χρωστούμενα...
Η Κύπρος χάσκει ακόμα μισή ...
διακόσιες χιλιάδες εκτοπισμένοι...
ακόμα θάβουμε "αγνοούμενους"...
το χελιδονάκι του  Ισαάκ
 αναρωτιέται...
το κουφάρι του Μπόινγκ ποιος ξέρει που...
το Μαρί σηματοδότησε τη βλακεία τους...
                             
                                   






31 σχόλια:

  1. Τώρα που το σκέφτομαι ακόμα και η Τρόικα Ιούλιο μας κατέβηκε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλα αυτά Έλενά μου ούτε ξεχνιούνται, ούτε συγχωρούνται... Μόνον οι αδαείς ξεχνούν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όχι δεν ξεχνούν. οι ηλίθιοι και οι δοσίλογοι ξεχνούν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ολοι οι "ΜΈΓΙΣΤΟΙ" που έβαλαν το χέρι τους από ΗΠΑ.. ΡΩΣΊΑ.. ΗΝΩΜ. ΒΑΣΙΛΕΙΟ .. ήξεραν καλά τι διεκδικούσε ο καθένας για λογαριασμό του..
    Ενα κεφάλαιο που εύχομαι να κλείσει αλλά είναι μόνο μια ευχή και που να ακουστεί μέσα σε τόσες στον πλανήτη που ζητούν βοήθεια..
    Ανομίες.. αδικίες με οσμές δύσοσμες υπερέχουν.

    Τιμωρία δεν θα υπάρξει..όπως δεν υπήρξε ποτέ και για καμία συμφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανομίες.. αδικίες με οσμές δύσοσμες υπερέχουν...
      5 λέξεις ολόκληρη η Ιστορία σοφή γιαγιά μου!!!

      Διαγραφή
  5. Η Ιστορία σχεδόν ποτέ δεν κρύβει χαρές.

    Οι μνήμες είναι σχεδόν πάντα γεμάτες πόνο.

    Κι ένας λόγος παραπάνω που δεν τιμωρειται κανεις για τιποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ρε χαμένο μου αυτό δηλαδή πως γίνετε; για πες; εσύ που ξέρεις...ε με τόσα πτυχία ρε πουλάκι μου κάτι θα ξέρεις περισσότερο...πως γίνετε αυτή η ερμη η Ιστορία πάντα να γράφετε ερήμην μας;

      Διαγραφή
  6. Εχει δίκιο η Coula, η ιστορία σπάνια κρύβει χαρές.
    Δυστυχώς....
    Δεν ξεχνάμε όμως Ελενα μου!
    Πως γίνεται να ξεχάσει κανείς;...
    Η ατιμωρησία όμως εξοργίζει!
    Σε φιλώ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εξοργίζει βρε κοριτσάκι μου αλλα σάματις κάνουμε και μεις κάτι;...

      επέστρεψες;

      Διαγραφή
  7. ElenaG καλησπερα, βρηκα στιχους, του Βιρβου, για την ΚΥΠΡΟ, δεν τους ηξερα, ουτε το τραγουδι το εχω ακουσει, εσυ ισως το εχεις ακουσει απο το στομα του Καζαντζιδη.
    Η Κύπρος είναι Ελληνική

    Στίχοι: Βίρβος Κώστας
    Μουσική: Μπακάλης Μπάμπης, Κουβάς
    Πρώτη εκτέλεση: Στέλιος Καζαντζίδης


    Απ' των Ελλήνων τις Καρδιές,
    βγαίνει η φωνή σαν λάβα,
    φωνάζουν για την Κυπρο μας,
    που την κρατάνε σκλάβα.

    Η Κύπρος είναι Ελληνική
    και όλη η Ελλάδα την πονά,
    θέλουν δεν θέλουν, γρήγορα,
    θα μας την δώσουνε ξανά.

    Και αυτοί που σκοτωθήκανε
    να σώσουν τους συμμάχους,
    τη Κύπρο να μας δώσετε
    φωνάζουν απ' τους τάφους!

    Η Κύπρος είναι Ελληνική
    και όλη η Ελλάδα την πονά,
    θέλουν δεν θέλουν, γρήγορα,
    θα μας την δώσουνε ξανά.

    Μα θα σημάνει γρήγορα
    της λευτεριάς καμπάνα
    και με στοργή θα αγκαλιστούν
    η κόρη με την μάνα.

    Η Κύπρος είναι Ελληνική
    και όλη η Ελλάδα την πονά,
    θέλουν δεν θέλουν, γρήγορα,
    θα μας την δώσουνε ξανά.
    ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ, ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΞΑΝΑΓΡΑΨΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ''ΑΡΧΗΣ''.
    ΜΕ ΑΜΝΗΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΗΡΩΙΚΕΣ ΠΕΡΓΑΜΙΝΕΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΕΧΕΙΣ ΑΒΟΥΛΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΙΜΑ ΟΝΤΑ, ΠΑΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ, ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΝ ΡΟΜΠΟΤ, ΜΗΧΑΝΗ ΚΕΡΔΟΥΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τώρα για να σου απαντήσω Δημήτρη μου θα πρέπει να κάνω σχόλιο ανάρτηση...το τραγούδι βεβαίως το γνωρίζω...αλλα δυστυχώς...Η Κύπρος είναι Ελληνική
      και όλη η Ελλάδα την πονά...ναι Δημήτρη μου δυστυχώς ποτε δεν ήταν έτσι...και είναι ένα μέγα θέμα αυτό!!!

      Αυτό με τους αμνήμονες ξαναπέστο...αυτό ακριβώς γίνετε...όλοι προσπάθεια εκεί εστιάζεται...και μεις τα χάπατα τρώμε ότι μας πετάνε...οι Εγγλέζοι ήξεραν καλά αυτό το μάθημα...όταν επέβαλαν το όνομα του πατέρα σαν επίθετο...να σβήσουν οι ρίζες...να σβήσουν οι Αυξεντίου...να διαγραφή το Παλληκαρίδης...Καραολής...Δράκος...κατάλαβες Δημήτρη;
      ακόμα και σήμερα τα ίδια κάνουν...άκουγα πριν λίγες μέρες...δεν θα αναγράφετε πλέον στα απολυτήρια Λυκείου το όνομα του πατέρα...κατάλαβες; το γένος δεν υπάρχει...για μας εδώ στη Κύπρο αυτό είναι απαράδεχτο να γίνετε...σε λίγο δε θα υπάρχουν οι εκτοπισμένοι...όλα να σβηστούν...να ξεχαστούν...

      Διαγραφή
  8. Ετσι γίνεται πάντα Ελενα μου, αυτοί που φταίνε σπάνια πληρώνουν.
    Το ζήσαμε για τα καλά στο πετσί μας κι εδώ στην Ελλάδα, ξέρω ότι το ζείτε κι εσείς.
    Δύσκολο να το αποδεχθεί κανείς, άνθρωποι που δεν έφταιξαν σε τίποτε πλήρωσαν και συνεχίζουν να πληρώνουν ενώ τους αληθινά υπαίτιους δεν τους αγγίζει κανείς και τίποτα.
    Πιστεύω όμως πως κάποια στιγμή, όλοι πληρώνουν!
    Φτάνει εμείς να μην ξεχνάμε!
    Σε φιλώ, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενώπιον του Θεού Έλενα μου σίγουρα...από εμάς ποτε δε θα δικαστούν ούτε και απολογία θα δώσουν...

      Διαγραφή
  9. Τι να ειπω κι εγω...Που ΗΜΟΥΝ ΠΑΡΩΝ...!! την εποχη εκεινη...Απο τις γραμμες του...Ηρωικου Ελληνικου. Στρατου...Που..."Εξεστρατευσε" στην Κυπρο...Να πετυχει...Την ..."ενωση" της..μεγαλοννησου...Με την.."μητερα Πατριδα"...
    Τι να λεω...;;;
    Ετσι μας..λεγανε τοτε...Οι προδοτες της Ελληνικης Ιδεας...Που καμωθηκαν..Τους Υπερελληνες...!!
    [καλη ωρα...]

    "Ελληνες να ντουφεκανε Ελληνες...;;;"

    Μας λεγει ο "Καραγκιοζης" της ελληνικης Πραγματικοτητας...!!

    Ο Θανασης Βεγγος...!!

    Και δεν ειναι μια...Ουτε δυο...
    Ειναι πολλες οι φορες...Που το εκαμαμε αυτο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελληνες να ντουφεκανε Ελληνες...καλύτερα από μένα τα ξέρεις Μάστορα μου...τι να σου πω εγώ...
      μαύρες σελίδες στην Ιστορία μας...

      Διαγραφή
  10. και όμως εγώ πιστεύω ότι αυτό το υπέροχο αδικημένο νησι θα δικαιωθεί ιστορικά κάποια στιγμή
    http://www.youtube.com/watch?v=olZT8RGgATM
    αφιερωμένο στη "ξαδέρφη" μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μακάρι να είχα την αισιοδοξία σου...
      με έκανες κομμάτια τώρα που είδα το φιλμάκι!!!...πως να ξεχάσεις ρε γμτ...

      Διαγραφή
  11. καλησπέρα

    εύχομαι να βρείτε τους ενόχους στην συνείδησή σας....


    τα γεγονότα της Κύπρου μικρός σαν ήμουν με έκαναν να γίνω ότι είμαι τώρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φιλε akrat τους ενοχους τους γνωρίζουμε...το θέμα δεν είναι να τους δικάσει η συνείδηση μας αλλα το κράτος...(κράτος λέμε τώρα!!!)

      Θα ήθελα πολύ να μάθω πως και γιατί σε επηρέασαν τα γεγονότα της Κύπρου...είσαι Κύπριος;

      Διαγραφή
  12. Χμ... Αυτό για την τρόικα και τον Ιούλιο, ξαναπές το!
    Ας ελπίσουμε ότι θα ξεμπερδέψετε σύντομα στην Κύπρο με αυτούς ώστε να μην χρειαστεί να προσθέσετε άλλη μια δυσάρεστη επέτειο κατά τον μήνα Ιούλιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπα...χλωμό το βλέπω Αθηνά μου...μ αυτούς δεν ξεμπερδεύεις...σε ξεμπερδεύουν...

      Διαγραφή
  13. Ένα μεγάλο παράπονο μένει πάντα...ένα μεγάλο γιατί????
    Άλλα τι ψάχνουμε να βρούμε Έλενα...κάθε φορά για να ξεχαστεί το προηγούμενο...έρχεται το επόμενο....αυτή δεν είναι η διαδικασία????
    Αφού δεν υπάρχει και από την μεριά μας κοινή προσπάθεια...καθε ένας για τον εαυτό του νοιάζεται...έτσι δεν ανατρέπονται τα σχέδια τους...πότε επιτέλους θα καταλάβουμε την δύναμή μας....τι επιτέλους είναι δυνατόν να μας ενώσει...

    ΥΓ...Η Χαρούλα...σε γειτονικό μου σπίτι γεννήθηκε...την λατρεύω!!!!
    Φιλι΄΄α σου στέλνω μαναράκι μου...ξέρεις πόσο σε αγαπάω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοριτσάκι μου τι να σου πω...μήπως τώρα που φτάσαμε στο μη παρέκει...

      αυτό τον καφέ θέλω πολύ να τον πιω...αν θέλεις στείλε μου το τηλέφωνο σου στο mail

      Διαγραφή
    2. Ψάχνω το mail...δεν το βλέπω...στραβή είμαι??

      Διαγραφή
  14. καλησπέρα ξανά


    δεν είμαι Κύπριος αλλά εδώ στην ΑΘήνα τότε...... η δικτοτορία έπεφτε ο Σαμψών όλα αυτά μας πολιτικοποιούσαν μέρα με την μέρα ώρα με την ώρα....

    για ένα παιδί που είχε αυταπάτες ότι η ελλάς πάντα νικά.... έπρεπε να κατανοήσει τι στο καλό έγινε....

    που σφάλαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φιλε μου είμαι σίγουρη πως ακόμα το ψάχνεις...
      Τι στο καλο έγινε;...πως από Μεγάλοι γίναμε τόσο λίγοι...να είσαι καλά ευχαριστώ σε που πέρασες!

      Διαγραφή
  15. Μεγαλο φιλί Έλενα μου ,δεν εχω να πω κάτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. γαταρα μου ...τι να πούμε!!!!
    φιλια και μια αγκαλιά...ελπίζω να τα πούμε!!!κανόνισε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλημέρα συμπατριώτισσα μου..πολύ καλά έκανες και το αναρτησες αυτο..και γω εχω σκοπο κατι να αναρτησω στις 15 και 20 ιουλιου, χθες αναρτησα για το Μαρι , δεν ξερω αν το ειδες..

    τοσο η μικρη η Κυπρος και περασε τοσα βασανα.ποσα να αντεξει κι αυτη

    παω να γραφτω αναγνωστρια σου στο γκατζετ ονειρευτες
    και θα σε επισκεπτομαι θα σε διαβαζω και θα αφηνω σχολια

    θα χαρω αν και οποτε μπορεις να σε βλεπω και στο δικο μου το μπλογκοσπιτακι να τα λεμε και απο εκει

    κυπριακά δελφινοφιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή